3NTATİL

29.12.2023 09:35 İSTANBUL HAVALİMANI KALKIŞ - 11:45 KARS VARIŞ

01.01.2024 21:50 TRABZON KALKIŞ - 00:40 İSTANBUL HAVALİMANI VARIŞ

TUR PROGRAMI

1 Gün | ANKARA & İSTANBUL – KARS

Çıkış Şehrine istinaden siz değerli 3ntatil misafirlerimizin uçuş saatinden 2 saat önce Havalimanında Bulunmanız ve chek in işlemlerinizin ardından Anadolu jet & Pegasus Havayollarının Uçuşu ile  Kars’a hareket .Kars havalimanında bizi bekleyen aracımıza ile telimizde aldığımız kahvaltının ardından Ermenistan sınırında yer alan bölgenin en önemli yerleşim alanı olan ve günümüzde terkedilmiş vaziyette bulunan Ani Harabeleri ne gidiyoruz. Kar altında daha da etkileyici olan Ani'yi dolaşıyor ve kısa bir mola veriyoruz. Molanın ardından Ani harabelerinden ayrılarak Çıldır Gölü'ne ulaşmak üzere hareket ediyoruz. Yörede peynir yapımı ile ünlü Malakan Köyü olan Yalınçayır köyünü yol güzergahımızda panoramik olarak gördükten sonra Çıldır Gölüne ulaşıyoruz. Burada verdiğimiz ardından Göl çevresinde keyifle zaman geçiriyoruz. Çıldır Gölü Kış Mevsiminde donan bir göl olmasına karşın buzu kırıp balık tutan balıkçılar oldukça ilginç bir manzara sunmaktadır. Uçsuz bucaksız bir buz pistine dönen Çıldır gölü üzerinde (buzun uygun olması durumunda) Atlı kızaklar ile göl çevresinde tur atmakta mümkün. Çıldır gölü çevresini keşfederek geçecek günümüzde hava kararmaya başladığında ayrılarak, otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

(Dileyen Misafirlerimiz  Yöresel Kafkas Gecesi'ne katılabilir, 250 Tl)

Konaklama: Kars / The Kars Park Hotel, Grand Ani Otel vb.

2 Gün | KARS – TİFLİS

Sabah Otelde alacağımız Kahvaltımızın ardından Aktaş Sınır Kapısına hareket ediyoruz. Gürcistan Kapısından geçişimizin ardından Sırasıyla ahiska rabat kale panoramik gezi sonrası Tiflis'e doğru hareket ediyoruz. Yol güzergâhı üzerinde borjomi milli parkında kısa mola sonrası Tiflis'e gidiyoruz, otele yerleşip ,aksam ışıl ışıl  rengarenk Noel için süslenmiş Tiflis'i  geziyoruz, narikala kale, kartlis deda( gürcü anne) heykeli, eski tiflis sokaklari, özgurluk meydani, gabriadze kukla teatro geziden sonra, aksam yemek için restoranımıza hareket Akşam Yemeği Sonrası otelimize hareket Dinlenme ve serbest zaman.

Konaklama: Tiflis / Hilton Garden Inn Tbilisi vb.

3 Gün | TİFLİS – BATUM – YILBAŞI GALA GECESİ

Otelde alacağımız kahvaltımızın ardından odalarımız boşaltıyoruz ve Batum’a doğru yola çıkıyoruz. Önce doğu Gürcistan'ın eski başkenti Kura ve Aragvi ırmaklarının birleştiği yerde kurulu Mtsheta ya varıyoruz..UNESCO dünya kültür mirası listesinde yer alan kale ve katedrali gördükten sonra yaklaşık 1,5 saat yolculuktan sonra Yol üzerinde Gürcü Lider Stalin’in doğduğu ve çocukluğunu geçirdiği Gori şehrine uğrayıp, doğduğu evi, Stalin müzesini ve Gori Kalesini görüp yolumuza devam ediyoruz..Rioni Nehri üzerinde kurulu olan Gürcistan ın ikinci büyük şehri Kutaisi’de UNESCO Dünya Kültür Mirası içinde yer alan Bagrati Katedrali, Beyaz Köprü ve şehir merkezinde yer alan Kolhis Çeşmesini gezip göreceğiz Öğle Yemeği Molamızın ardından Batum'a doğru Yola çıkıyoruz. Yaklaşık 3 saatlik yolculuktan sonra Batum'daki hotele yerleşiyoruz, Dileyen Misafirlerimiz Oteldeki Yılbaşı Galasına Katılabilirler (Gala Yemeği Kişi Başı 200 Lari'dir) Dileyen Misafirler Batum Belediyesinin hazırladığı yılbaşı etkinliklerini seyredebilirler.

Konaklama: Batum / Hotel Monarch Batumi vb.

4 Gün | BATUM – ANKARA & İSTANBUL'A DÖNÜŞ

Otelde Alacağımız Kahvaltımızın ardından Odalarımızı boşaltıyoruz ve Batum u gezmeye başlıyoruz. Batum bulvarı, Avrupa meydanı, tarihi orta cami, Batum katedrali, Ali ve Nino heykeli, alfabe kulesi, Batum limanını görüp Batum un tarihi cadde ve sokaklarını gezeceğiz. Öğle Yemeği Molamızın ardından bin bir çeşit bitki çeşidinin olduğu Batum Botanik bahçe gezimizin ardından Alışveriş için serbest zaman daha sonra toplanma ve Sınır kapısına hareket ediyoruz. Sınır Kapısından geçişimizin ardından Trabzon havalimanında hareket Trabzon'dan Ankara & İstanbul'a Anadolu Jet & Pegasus Havayolları Uçağı ile Ankara & İstanbul'a dönüş, bir sonraki 3ntatil organizasyonunda görüşmek dileğiyle.

DAHİL OLANLAR:
> Rehberlik Hizmetleri

HARİÇ OLANLAR:
> Öğle Yemekleri
> Karsta Kafkas Gecesi 250 TL (Kale Restoranda)
> Batum Monarchi Hotelde Gala Yemeği (200 Lari)